Kajaanin näyttelyssä aloitettin vuoden 2010 harrastusvuosi. Tulos ei päätähuimannut, mutta avautuipa emännän silmät oman koiransa suhteen taas valtavasti! Jospa me saataisiin massaa tuohon poikamaiseen kroppaan lisää, jollain keinolla niin komistuu entisestään. Pientä ruokaremonttia tiedossa, mutta se tuskin Väinöä haittaa.  Omat silmät kun sokeutuu ja ei näe kuinka laihaksi pikkumies on lipsahtanut ruokamäärää muuttamatta. Eihän se voi kasvattaa massaa, jos ei ole lihaksille tarpeeksi rakennusainetta. Oli siis todella mukava nähdä muita tollereita, jotta sai hieman vertailupohjaa omaan koiraan.  Tällä kertaa minun ei itse tarvinnut mennä kehään valtavan jännitykseni kanssa, koska sain Annen puhuttua handleriksi. Kiitos Anne valtavasti oli hienoa nähdä omakoira toisen esittämänä! Anne korkkasi siis tollerikehät, tosin on jo konkari labukkakehissä. Oli hienoa nähdä kuinka iloisesti Väinö esiintyi Annen kanssa. Väinö kun tuppaa olemaan hieman totinen kehässä minun kanssani, mutta se vaistoaa mun jännittämisen ja uskon sen johtuvan siitä, mitäpä minä en jännittäis . Sanoinkin Annelle et missä sä vaihdoit koiran et ei tuo ollut mun Väinö. Ensimmäisen kierroksen jälkeen Anne kysyi et kuinka meni ja totesin et hyvin, no siinä vaiheessa Väinö hoksas et mitä se emäntä tuolla tekee ja katsoi silmät suurina minua, mutta unohti samantien kun Annen kanssa oli niin hauskaa. Olin niin tyytyväinen Väinön iloiseen esiintymiseen että tuloksesta viis!!!! Kiitos Anne matkaseurasta ja handlauksesta, saatat joutua uudestaan kehään Väinön kanssa.