Eilen oli päivä jolloin lähdimme hakemaan Väinöä Naantalista. Matka alkoi 05.15 ja kotona olimme himan yli yhdeksän illalla. Matkat sujuivat hyvin, paluumatkalla Väinö osasi olla hienosti autossa. Pitihän sitä ensin hieman itkeä, mutta rauhoittui nopeasti nukkumaan jalkatilaan. Äänkkäästi ilmaisi hätänsä ja silloin pysähdyimme tarpeille ja tauon jälkeen piti taas hieman itkeä, kunnes uni tuli. Kotona meitä oli vastassa siskoni ja Jeppe, olihan siinä Jepelle haistelemista, mutta hienosti otti uuden tulokkaan vastaan. Ensimmäinen yö sujui hienosti Väinön osalta, hiema se varmaan ihmetteli minun käyttäytymistäni, koska juoksi tasasisin väliajoin vessan. Ilmeisesti sain syömästäni hampurilaisesta ruokamyrkytyksen tai sitten se on vatsatautia, mutta mikään ei pysynyt sisällä. Väinö seurasi minua vessaan ja makuuhuoneeseen, riippuen missä milloinkin olin. Neljän aikaan olotilani alkoi rauhoittumaan ja sain loppuyön nukkua. Tällä kertaa se ei ollut koira joka minua valvotti....
Reippaasti Väinö on tutustunut kotiimme ja ulkonakin tutkii rohkeasti paikkoja. Jeppeä haastetaan leikkimään tuon tuostakin ja näyttää poikien sopeutuminen sujuvan hyvin. Onhan Jeppe hieman mustasukkainen, mutta rapsutellaan sitten kumpaakin niin silloin kumpikin on tyytyväisiä. Ääntä Väinöstä näyttää lähtevän kiitettävästi :) Nyt minä lähden jälleen levähtämään, tauti vei kyllä voimat täysin ja suuhun ei vielä uskalla ruokaa laittaa. Jaffa
 linjalla.......

1572941.jpg
Synnyinkodissa Sirpan sylissä

1572954.jpg
Väinö = WF Enrico

1572961.jpg
Matka sujui nukkuen