Mun 1-vee synttärit lähestyy ja käytiin tänään rokotuksella. Siihen saakka oli kivaa kunnes mut nostettiin pöydälle ja se mies alkoi tutkia mua. Yritti se siinä pöydällä pistääkkin mua, mut mä päätin hypätä mamin syliin!!! sillä seurauksella et nyt mamilla on 2 cm vertavuotava naarmu leuassa. Tais vähän kynsi raapasta, mut se oli vahinko. Mun oli vain pakko päästä pois siitä pöydältä ja mamin syliin karkuun sitä miestä. Pisti se mua kuitenki. Puntarillakin käytiin ja mä olen kuulemma hieman reilun painonen kaveri. Mä sanon et paskat ihan hyvän kokoinen nuori mies vain 24 kiloo. Mamin oli sit pakko ottaa kuva et miltä mä näytän.

Ehkä mä luulen itteeni hieman pienemmäksi kun olen, mut sylissä on niin kivaa ja Jeppekin saa olla sylissä miks mä en sais??? Ihan saman kokoisia ollaan, ainaski mun mielestä.

T:Väinö