Jenny rakas pikkusiskoni toi aamulla Unan (jackrussellinterrieri, narttu) hoitoon meille päiväksi, ettei sen tarvitse olla koko päivää ihan yksin, kun Jenny mennä viipotti koko päivän. Ei kerinnyt vielä edes hakemaan, kun lähdin töihin. Unahan ei tule oikeen toimeen muiden koirien kanssa, mutta meillä elettiin ihan rauhassa, vaikka kumpikin olivat vapaana sisällä. Kerran ne otti yhteen, mutta välit tulivat selviksi ja sitten eleettiin ihan sovussa. Päivällä lueskelin sähköpostiani ja meillä on sellainen huutelu juttu, saloisten reippaan tyttöjen (naisten) kesken, jossa stempataan toisiamme kuntoilemaan. Tavoitteena meillä on jaksaa juosta Venloissa2008 osuutensa läpi. Koin ilmeisesti piston sydämessäni, kun painuin juoksemaan illalla ennen töihin lähtöä. Neljä kilometriä tuli juostua ja tuntui ihan hyvältä juosta. Hieman häntäluu ilmoitti olemassa olostaan, mutta ei enää haittaa juoksemista. Selällään nukkumista mä kuitenkin kaipaan, se on sellainen asento mikä ei vielä oikein luonnistu. Piti oikein alkaa miettimään milloin mä olen käynyt lenkillä viimmeksi, vaikka viimme viikolla kävin neljästi tai viidesti tunin lenkin Jepen kans metsässä, mutta jotenkin mä en rinnasta sitä lenkillä käynniksi, vaikka kyllä mulla pikkunen hiki tulee useimmiten ja joskus otan sauvat mukaan. Taitaa viirata tuolla kupolissa jos lenkki on vain juoksemista tai hiihtämistä, tosin jälkimmäistä en ole tänä talvena monestikkaan harrastanut. Huomenna tulee Riitta Napen (tolleri) kanssa käymään meillä. Nappe on Tiina kasvattajan edellisen pentueen koiruuksia, joten näkee vähän millaisia otuksia edellinen pentue on tuonut tähän maailmaan.