Eipä muistanut Matti ottaa kuvia jääradalta, kun pois lähtiessä niiden aura-autosta ja siitä  "hienosta" autosta en tänne kuvia laita. Sanoi kaatuneensakin uudella pyörällä, muttei ollut käynyt mitenkään ei miehelle eikä pyörälle. Tämän viikonprojektina on pyörän mataloittaminen, jotta ajettavuus paranee. (eli penkki laskeutuu alemmas, jotta jalat yltävät maahan, suomennettuna)
Minä heräilin sunnuntaina niinkin aikaisin, että kerkesin noutajien treenejä katsomaan. Olipa ihan mukava käydä katsomassa, kun tekivät monimuistia ja hakualue treeniä (avautuu minullekin asioita joista olen lukenut, mutten tiedä mitään). Samalla sain juteltua erään tollerin omistajan kanssa eri kasvattajista, ihan mukava saada tietoa muutakin kautta kuin netistä itse lukemalla. Menee kyllä mietintään pitäisikö sittenkin pysytella siinä aikataulussa mistä ollaan sovittu eli vasta loppuvuodesta otettaisiin pentu. Kerkeäis kesällä maalata talon, rakentaa autotallin ja laittaa pihaa. Oltas saatu suurinpiirtein rakennus hommat tehtyä, tosin omakotitalossa työt ei lopu koskaan, mutta kuitenkin ne suurimmat työt olis tehty.
Mitenhän mä maltan odottaa..... no olen minä tätä niin kauan jo harkinnut että eiköhän sitä jaksa odottaa. Loppuvuodesta on kyllä suunnitteilla pentue erääseen kennelliin joka minua kiinnostaakin, joten eiköhän sitä jaksa odottaa.... (se jää nähtäväksi jaksaako odottaa).
Eilen käytiin juoksulenkillä iltasella ja tänään sitten sauvakävelyllä,  joten jeppe on saanut ihan mukavasti liikuntaa emännästä puhumattakaan ;) Oli mukava huomata, että jaksaa juosta ihan keposasti eikä ota keuhkoihin. Voi olla "hieman" vaikutusta sillä, että lopetin tupakoinnin. Jee!!! kohta kaks kuukautta ilman syöpäkääryleitä eikä ole tehnyt tiukkaa!!! Tavoitteeni vuodelle 2007 on siis saavutettu, pikkasen olen ylpeä itsestäni!
Vuoden 2008 tavoitteena onkin saada kilot kuriin... on tullut syötyä hieman suklaata/karkkia. Sain eilen haettua sukset porukoilta, mutten kerinnyt vielä niitä testaamaan ehkä tänään.
Pitää ottaa itseä niskasta kiinni kuntoilun suhteen, kun on tullut tammikuu otettua turhan löysästi. "Joku" saa myös kärsiä kilot kuriin kamppanjasta, ruokavalio kevenee ja salaatit lisääntyy....