Tänään jo aamulla seitsemän aikaan lähdettiin ajamaan eilen tekemäni jälki. Hieman viiraa päässä, kun vapaapäivänä on kuudelta pystyssä ja lähtee koiran kanssa jäljestään noin aikaisin, mutta minkäs teet kun lääkitys ei ole kohdallaan ;) Jälki oli vanhentunut 12 tuntia ja mittaa oli n. 200 metriä. Väinö on synnynäinen jäljestäjä!!! Sen työskentelyä on ihana katsella menee jälkitarkasti ja maavainuisesti. Välillä se aina katsoo minua ja jatkaa matkaa, kun en sano mitään. Hieman itse kämmäsin, kun menin aamulla viemään kaatoa liian jyrkässä kulmassa jälkeen nähden ja Vänehän pongas mun hajun ja teki siinä hukan. Ei kun koira uudestaan jäljelle ja sieltä se kaato löytyi. Todella tyytyväinen olen suoritukseen. Jenny tuli perässä ja keräsi merkit, jotta oppii että perässä voi tulla useampikin ihminen.
Eilen harjoiteltiin hakua, joka meni ihan hyvin. Nyt Väinö on palauttanut käteen saakka, mistä olen todella iloinen. Et sellasta on tullu touhuttua. Eilen käytiin tutustumassa Moskuun, joka on 7 kuukautinen porokoira. Ensi viikolla on suunnitteilla Tainan kanssa treffaaminen ja katsotaan yhdessä mitä Väinö osaa ja mitä mun kannattaa sen kanssa tehdä.